مجله مد و پوشاک آقایان

برای اینکه سطح تیپ و استایل خود را ارتقا دهید نیاز به رعایت نکات و اصول فراوانی است که ما در این وبلاگ برای شما شرح خواهیم داد.

مجله مد و پوشاک آقایان

برای اینکه سطح تیپ و استایل خود را ارتقا دهید نیاز به رعایت نکات و اصول فراوانی است که ما در این وبلاگ برای شما شرح خواهیم داد.

انواع مدل های کتونی های مردانه را با چه لباسی ست کنیم ؟

شاید باورش سخت باشد که روزگاری کفش های کتونی، تنها مورد استفاده افرادی بودند که یا به باشگاه می رفتند، یا دزد بوده و یا از طرفداران موسیقی رپ بودند. اما امروزه بازار کتونی پر رونق شده و این مدل کفش طرفداران زیادی پیدا کرده است. آسان شدن قوانین لباس پوشیدن نیز باعث شده تا بتوانید ست لباس با کفش کتونی را در اکثر مجالس و مهمانی ها استفاده کنید.

به طور کلی گزینه های زیادی برای انتخاب کفش وجود دارد؛ اما مطمئنا هیچکدام از گزینه ها به اندازه کفش کتونی راحت نیستند. البته باید این نکته را در نظر داشته باشید که پوشیدن کتونی نیز قوانین خاص خود را دارد که باید کاملا آن ها را جدی بگیرید. مدل های مینیمالیستی با بیشتر لباس های کمد لباس تان ست می شوند؛ اما در مورد ترندهای جدید کتونی های گنده و غول آسا، و آگلی اسنیکرها چطور؟ با کتونی های ورزشی چه نکاتی را باید رعایت کرد؟

ما در این مقاله به همه مدل های مختلف کفش کتونی اشاره کرده ایم تا در پوشیدن آن ها اشتباهی نکرده و بتوانید بهترین ست لباس با کفش کتانی را برای خود خلق کنید.

ست های مختلف لباس با کفش کتونی رنگی
کفش کتونی های رنگی

قانون: کتونی های رنگی را با لباس های ساده ست کنید

شاید کتونی های مینیمالیستی و لاکچری کفش هایی بودند که آقایان را به انجام کارهای غیرممکن، مثل پوشیدن کفش اسپورت با کت و شلوار، عادت دادند؛ اما در حال حاضر صدای شورش و عصیان بالا گرفته و کتونی های رنگی و توی چشم روی بورس آمده اند. امروزه لژهای بزرگ، رنگ های غلیظ، لوگوهای درشت و طرح های پر زرق و برق مورد استفاده قرار می گیرند.



با وجود کتونی هایی که این همه جلب توجه می کنند، بقیه لباس هایتان را باید کمی ساده تر انتخاب کنید. یکی از افراد متخصص در حوزه پوشاک آقایان عقیده دارد که قلق ست کردن لباس با کفش کتونی های رنگی این است که لباس های ساده ای انتخاب کنید. برای مثال با کتونی های بالنسیاگا، یک شلوار راسته تنگ به همراه تی شرت یا یک سوئیشرت خیلی معمولی بپوشید. همچنین باید از رنگ های ساده استفاده کنید و از لوگوها و چاپ های درشت اجتناب کنید؛ در غیر این صورت لباس تان خیلی توی ذوق خواهد زد.

کفش های کتونی سبک رترو برای آقایان
کفش کتونی های رترو

قانون: این کتونی ها را با لباس های مدرن ست کنید

در عصر کنونی که دنیا با ابهامات و تحولات سیاسی هر روزه مواجه است، آیا دلتنگ شدن برای ایام گذشته چیز عجیبی است؟ کتونی رترو کفشی است که ذهن شما را از هیاهوی قرن ۲۱ دور نگه می دارد؛ اما این کتونی های نوستالژیک، مناسب برای ست شدن با سوئیشرت و شلوار ورزشی نیست. کتونی رترو باید اشاره ای به سبک لباس پوشیدن گذشته داشته باشد، اما با لباس های مدرن ست شود.

یکی از متخصصات مد عقیده دارد که احیای مجدد کتونی رترو کار سختی است. اما پوشیدن شلوار کوتاه برای عوض کردن ظاهر کفش هایتان، ایده جذابی خواهد بود. در کنار آن از یک اورکت و یک تیشرت ساده یا سوئیشرت استفاده کنید تا استایلی جدید و مدرن داشته باشید.

چند مدل کتونی بدون بند
کفش کتونی های بدون بند

قانون: این کتونی ها را با لباس های کلاسیک بپوشید

کتونی به خودی خود باعث راحتی پاها می شود؛ اما وقتی بند هم نداشته باشد دیگر راحتی و آرامش واقعی را نصیب آدم می کند. تا همین اواخر تنها اسکیت بازها از کتونی های بدون بند استفاده می کردند، اما حالا تقریبا همه از این نوع کتونی ها می پوشند.

بنا به عقیده یکی از استایلیست های مشهور، کتونی های کلاسیک بدون بند ونس، مدتی بود که همه جا دیده می شد و پس از آن برندهایی مانند تام فورد، کامن پروجکتس و گیونشی هم چند مدل از این نوع کتونی ها عرضه کردند. او ادامه می دهد: می توانید این مدل کفش کلاسیک را با لباس لنین سرمه ای یا کت و شلوار راه راه نخی بپوشید.

نکته کلیدی: قرار است کفش های شیک و تمیزی بپوشید نه کفش هایی که روی آن ها ساییده شده است؛ پس به لباس های رسمی، فیت و خوش فرم با رنگ های ملایم فکر کنید.

ست کردن کتونی های تریس
کفش کتونی های تریس

قانون: این کتونی ها را با لباس های شیک و روزمره بپوشید

آمریکا می تواند به کتونی های ساق بلند بسکتبالی خود افتخار کند؛ اما هنگامی که صحبت از کفش های ورزشی به میان می آید، کتونی های تریس انگلیسی ها، جایگاه دیگری دارند. لژ پلاستیکی کتونی تریس، چندین دهه است که پیاده روهای شهر را در می نوردد؛ این کفش واقعا کلاسیک و جذاب است.

به عقیده یکی از استایلیست های پوشاک آقایان، کتونی های تریس فورا به هر استایلی حال و هوای وینتیج می دهند. در مورد ست لباس با کفش کتونی تریس، سعی کنید گزینه های شیک و رسمی را انتخاب کنید.

با ست کردن کتونی های خود با آیتم هایی مثل کت چهار خانه مورب یا لباس های مدرنی مثل شلوار کوتاه و پیراهن کتان راه راه، حالت کلاسیک کفش های خود را حفظ می کنید.

کتونی های مینیمالیستی
کفش کتونی های مینیمالیستی

قانون: این کتونی ها را با لباس های ساده ست کنید

سعی کنید به ۱۰ سال گذشته یا حتی قبل تر از آن برگردید. کتونی های مینیمال هنوز به وجود نیامده بودند و شبیه ترین چیز به آن ها، کانورس ها بودند که گرچه طرفداران زیادی داشته و بسیار جذاب بودند، اما آیتم های کاملا ساده و معمولی بودند. کمی بعد، حرکت مینیمالیستی به وجود آمد که طی آن، همه چیز طعم اسکاندیناویایی به خود گرفت و طراحان شروع به تولید طرح های مینیمال کردند.

کتونی های مینیمال واقعا جذاب هستند و به همین دلیل است که باید اطراف آن ها را ساده نگه دارید تا به خوبی جلوه داشته باشند. لباس های رسمی، روزمره و همچنین کمی ساده مناسب کتونی های شما خواهد بود. ست کردن یک دست کت و شلوار شیک و خوش فرم با این کتونی برای محیط کار از گزینه های بسیار کاربردی و جذاب در تمام دنیاست.

یک جفت کتونی بند دار چرمی ساده، گزینه رسمی و مدرنی خواهد بود. مهم ترین نکته این است که کتونی های خود را تمیز نگه دارید؛ برای این کار باید یک واکس ابری بخرید تا هر بار بیرون می روید کفش هایتان تازه و تمیز باشند. فقط لباس ها نیستند که نیاز به تر و تازگی دارند؛ بلکه کفش ها هم همین گونه اند.

کتونی های دو یا رانینگ
کفش کتونی های دو

قانون: این کتونی ها را با لباس های لوکس و رسمی و خوش فرم بپوشید




تکنولوژی بدون طراحی مدرن، هیچ وقت آدم را راضی نمی کند. مثلا تمام تبلت ها، به غیر از آیپد! اگر تبلتی آن قاب آلمینیومی با آن چهارگوشه منحنی را نداشته باشد، دیگر برایمان مهم نیست چه کارهایی انجام می دهند. خوشبختانه کتونی ها هم این را فهمیده اند. به همین دلیل علاوه بر مواد خاص و تکنولوژی لایه دوزی که در آن ها به کار می رود، کتونی های مخصوص دوندگی یا رانینگ، حالا از طراحی زیباتری هم بهره مند شده اند.

در زمان ست کردن این کفش های کتونی، باید میانه رو باشید؛ به این معنا که نه به طور کامل ویژگی اسپورت بودن آن ها را نادیده بگیرید، و نه طوری لباس بپوشید که انگار می خواهید به باشگاه بروید! هدف این است که استایل شیک و اسپورتی داشته باشید. یکی از طراحان مد توصیه می کند که کتونی های Flyknits نایک و Ultra Boosts آدیداس بسیار عالی هستند و المانی از استایل روزمره را به ظاهرتان می دهند. او اورکت شیک و رسمی یا شلوار جین پاره را نیز پیشنهاد می کند تا حال و هوای ورزشی استایل تان را خنثی کند. اما اگر می خواهید لباس اسپورت بپوشید، می توانید از شلوار گرمکن یا یک پلیور کلاهدار استفاده کنید.

ست کردن کتونی های ساق بلند
کفش کتونی های ساق بلند

قانون: این کتونی ها را با لباس های روزمره بپوشید

احتمالا اولین باری که کتونی های ساق بلند پوشیدید در دوران نوجوانی تان بوده است که در برابر هم شکل شدن با استایل مردانه مرسوم جامعه، سرکشی می کردید! ما که خوش بین هستیم و فکر می کنیم که اکنون تفکر مقابله با دنیا را کنار گذاشته اید و می خواهید همرنگ جماعت شوید! حالا دیگر وقت آن شده است که کتونی های ساق بلندتان را دوباره امتحان کنید و ببینید بعد از دوران مدرسه چطور باید آن را ست کنید.

یکی از افراد متخصص در حوزه استایلینگ می گوید وقتی این کتونی ها را می پوشید به یک استایل غیررسمی و شیک فکر کنید؛ نه استایل مدرسه ای! او توصیه می کند با این نوع کفش کتانی، شلوار جین تنگ، پیراهن فلانل و کت ساده بپوشید؛ همچنین می توانید از هر آیتمی، از شلوار کتان رسمی گرفته تا شلوار شش جیب، بلوز بافت طرح دار تا کاپشن مینیمالیستی، استفاده کنید. اگر آیتمی که می پوشید حالت روزمره دارد و در عین حال خیلی هم گشاد نیست، استایلی فوق العاده خواهید داشت.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.