مجله مد و پوشاک آقایان

برای اینکه سطح تیپ و استایل خود را ارتقا دهید نیاز به رعایت نکات و اصول فراوانی است که ما در این وبلاگ برای شما شرح خواهیم داد.

مجله مد و پوشاک آقایان

برای اینکه سطح تیپ و استایل خود را ارتقا دهید نیاز به رعایت نکات و اصول فراوانی است که ما در این وبلاگ برای شما شرح خواهیم داد.

نکات کلیدی در مورد پیراهن های مردانه و استفاده در موقعیت های مختلف



سعی ما بر این بوده که انتخاب پوشاک مختلف را با ترفندهای مختلف برای شما آسان تر و شیرین تر کنیم. در مورد پیراهن مردانه زیاد صحبت کرده ایم.
پیراهن های مردانه مدل های فراوان و جنس های فراوان دارند. جالب تر آن که کاربردهای این پیراهن ها نیز فراوان است. برای مثال شما دلتان نمی آید پیراهن مجلسی سفید را برای استفاده روزمره بپوشید و یا یک پیراهن یقه دیپلمات شطرنجی زرد و آبی را در مجلس رسمی به تن کنید. در این مقاله به شما می گوییم که چه پیراهنی مناسب چه موقعیتی است.





نقش رنگ چشم، مو و چهره در انتخاب پیراهن مردانه

چهره، رنگ چشم و رنگ مو از مهمترین فاکتورهایی هستند که حین انتخاب یک بالاپوش باید به آن ها توجه کنید. متاسفانه اکثر آقایان با توجه به لباس‌های قبلیشان انتخاب می‌کنند و این موارد را در نظر نمی‌گیرند. در این میان دو فاکتور اصلی رنگ پوست و رنگ مو هستند. از طرفی رنگ چشم شما هم در رنگ پوست و مو تاثیر گذار بوده و نتیجتا یکی از سه فاکتور اساسی ما را تشکیل می‌دهد. بر اساس این سه فاکتور سه نوع کنتراست برای چهره آقایان در نظر می‌گیریم که به کمک آن‌ها به انتخاب پیراهن مردانه با توجه به رنگ پوست می‌پردازیم.

    کنتراست بالا
    کنتراست پایین
    کنتراست متوسط

آقایان با کنتراست چهره بالا

موی سخت و پوست سفید نوعی کنتراست در پوستشان ایجاد کرده است. مثال ساده آن آقایان با موی مشکی و پوست سفید هستند. نکته اساسی در تیپ زدن این آقایان متعادل کردن رنگ لباس‌ها و کنتراست صورتشان است. کت و شلوار طوسی تیره به همراه پیراهن سفید یا یک کت و شلوار خاکستری به همراه پیراهن یخی رنگ مناسب آن‌هاست. پیراهن‌های تیره و کت شلوارهای روشن مثل پیراهن آبی تیره و کت شلوار خاکستری روشن هم مناسب است ولی اعتماد به نفس بالایی نیاز دارد.

انتخاب پیراهن مردانه با توجه به رنگ پوست
آقایان با کنتراست چهره پایین

در این افراد میان رنگ پوست و مویشان تفاوت زیادی حس نمی‌شود. پوستی روشن و مویی روشن دارند، البته آقایان کچل، آقایان با موی قرمز یا موی کم هم در این دسته قرار می‌گیرند. باید به دنبال تیپ‌های مونوکرومتیک باشند. در این آقایان پیراهن‌های آبی تیره و یا رنگ خاکی به همراه کت شلوار تیره بیشتر می‌آید. وقتی کت شلوارهای رنگ روشن مثل خاکستری روشن یا رنگ پوستی می‌پوشند باید پیراهن‌هایشان روشن باشند. رنگ سفید هم برای پیراهن اگر کت شلوارتان به اندازه ی کافی روشن است مورد قبول است.

انتخاب پیراهن مردانه با توجه به رنگ پوست
آقایان با کنتراست چهره متوسط

اگر در دو دسته قبلی قرار ندارد حتما در این دسته هستید. آقایان با پوستی قهوه‌ای و موی تیره و یا پوستی روشن‌تر و موهای خاکستری و سفید در این گروه قرار دارند. با این وجود دسته زیادی از آقایان در این گروه قرار می‌گیرند. پیشنهاد ما به شما انتخاب رنگ‌های میانه نیست، شما می‌توانید با هرکدام از دو گروه بالا خودتان را وفق دهید و از ترکیب رنگ آنها پیروی کنید.

انتخاب پیراهن مردانه با توجه به رنگ پوست

آقایان با موی تیره و پوست قهوه ای می توانند شبیه به افراد با کنتراست چهره ی بالا لباس بپوشند. نه تنها مثل آن ها بلکه با دستی باز تر در انتخاب هایشان. مثلا یک فرد با موی تیره رنگ و چهره ی تیره رنگ می تواند کت شلواری تیره به همراه پیراهنی سفید بپوشد. از طرفی لباس پوشیدن شبیه به افراد با کنتراست چهره ی پایین هم مناسب شماست مثل بلیزر شتری و پیراهن سفید. آقایان با پوست روشن و موی روشن هم همین مزیت ها را دارا هستند. آقایان با رنگ چهره ی روشن و موی خاکستری هم به همین نحو انتخاب های زیادی خواهند داشت.

انتخاب پیراهن مردانه با توجه به رنگ پوست

انتخاب پیراهن مردانه با توجه به رنگ پوست برای آقایان با کنتراست متوسط شاید خیلی هم مطرح نباشد! چرا که این افراد نسبت به دو نوع دیگر دست بازی را برای انتخاب پیراهن های مردانه با رنگ بندی متنوع را دارند.

انتخاب پیراهن مردانه با توجه به رنگ پوست







۱- محل کار

بسته به اینکه شما در چه مکانی کار می کنید برای محل کار شما نیاز به پیرا‌هن مجلسی خواهید داشت. حتی در استارت آپ های کوچک و نوپا نیز پیشنهاد ما به شما این است که هم برای مصاحبه و هم برای قرار ملاقات ها حتما پیرا‌هن های مجلسی استفاده کنید. اگر متخصص هستید این یکی از ملزومات است که در کمد لباستان حداقل چند دست پیراهن مجلسی داشته باشید حتی اگر نیازتان هم نشود. البته مدل های خاصی با لقب “لباس های غیررسمی کاری” وجود دارند که مناسب محل کار هستند و اغلب از جنس های سبک تر مثل پنبه یا کتان ساخته می شوند. وقتی پیرا‌هن محل کار انتخاب می کنید حواستان به رنگ هایی که انتخاب می کنید هم باید باشد که علاوه بر انرژی بخش بودن مناسب محل کار یا قرار ملاقات باشند. یکی از انتخاب هایی که پیش رو دارید و ما نیز آن را پیشنهاد می کنیم پیرا‌هن آبی سفید راه راه است.







چه پیراهنی مناسب چه موقعیتی است؟

۲- دور همی خانوادگی

در این گونه مراسم و دور همی ها بهترین لباسی که می توانید انتخاب کنید و بپوشید پیراهن شطرنجی مشکی سفید است. این مدل پیراهن به راحتی با شلوار های مختلف و همچنین ژاکت چرمی ست می شود. ضمنا پوشیدن بوت هم با آن مانعی ندارد.






چه پیراهنی مناسب چه موقعیتی است؟

۳- قرار عاشقانه

مطالعات نشان داده است که آقایانی که رنگ مشکی می پوشند باهوش تر، جذاب تر و با اعتماد به نفس بالایی دیده می شوند. اگر این اولین قرار ملاقات عاشقانه شماست پیشنهاد موکد ما برای تحت تاثیر قرار دادن مخاطب خاص پوشیدن پیراهن مشکی است. شاید نارنجی و سبز هم به شما بیایند ولی پوشیدن آن ها در قرار اول کمی ریسک دارد و پوشیدن مشکی می تواند بهترین انتخاب شما باشد. در قرار اول به هچی وجه ریسک نکنید. پیراهن مشکی طرح دار انتخاب کنید که کسل کننده هم نباشد.




چه پیراهنی مناسب چه موقعیتی است؟

۴- عروسی

با اینکه قوانین عروسی لباس مخصوص عروس خانم را سفید اعلام کرده اند ولی مانعی ندارد اگر شما هم پیراهن سفید برای عروسی بپوشید. پیراهن های سفید مجلسی انتخاب کلاسیک و رسمی ای برای آقایان محسوب می شوند. به راحتی با هر رنگ کراواتی ست می شوند و این یکی دیگر از دلایل خوشتیپ تر شدن شماست. برای اینکه کمی پیراهن سفید را از حالت یکنواختی در بیاورید می توانید به جای پیراهن سفید ساده از پیراهن سفید طرح دار استفاده کنید. مدل های راه راه هم مانند مدل ساده با کراوات رنگی ست می شوند و نشان دهنده ی توان شما در ست کردن رنگ ها و طرح ها با هم هستند.





چه پیراهنی مناسب چه موقعیتی است؟

۵- جشن فارغ التحصیلی یا مراسم عزاداری

برای مراسمی که رسمی هستند ولی به نه به اندازه مراسم عروسی شما می توانید رنگ های پایه و کلاسیک را برای پیراهنتان انتخاب کنید. مدل های شطرنجی کوچک آبی یکی از زیباترین انتخاب های شما خواهند بود. اگر از کسانی هستید که نمی دانید چه رنگی با پوست شما سازگاری دارد امتحان کردن رگه های آبی را به شما پیشنهاد می کنیم.











۱- بهترین پیراهن مجلسی سفید مردانه

انتخاب پیراهن مجلسی مردانه فقط مخصوص مراسمی است که به آن دعوت شده‌اید و انتخاب آن نسبت به سایر پیراهن‌های مردانه که کاربرد گسترده‌تری دارند سخت‌تر است. چرا که قرار است بهترین رنگ و مدل پیراهن را بپوشید.

راه و روش ست کردن پیراهن مردانه مجلسی سفید

پیراهن مجلسی سفید برای کت و شلوار

پیراهن مجلسی رکن اصلی مراسمی است که در آنها رسمی لباس پوشیدن مهم است. همیشه تیپ های جیمز باند را در نظر بگیرید و سعی کنید حین انتخاب پیراهن مجلسی مردانه به ایده آل‌های در تیپ او خود نزدیک شوید. پیراهنی را انتخاب کنید که بتوانید با تاکسیدو و یا کت و شلوار به خوبی ست کنید.

راه و روش ست کردن پیراهن مردانه مجلسی سفید

پیراهن سفید مجلسی برای تیپ اسپرت

به مجلسی رسمی دعوت شده‌اید و علاقه ای به تیپ زدن با کت و شلوار ندارید. کاری ندارد، پیشنهاد ما تمرکز کردن روی خرید یک پیراهن مجلسی روشن ( ترجیحا سفید) است که طرح آن نیز تا حد ممکن ساده باشد. اگر یک استایل مردانه اسپرت را انتخاب کردید، می‌توانید با شلوار کتان و کفش لوفر به خوبی ست کنید.

راه و روش ست کردن پیراهن مردانه مجلسی سفید
۲- پیراهن مردانه مجلسی سفید برای استفاده روزمره

پیراهن آکسفورد مخصوص استفاده روزمره آقایان است. این مدل پیراهن مردانه در مدل‌های دکمه دار و یقه پهن عرضه می‌شوند.

راه و روش ست کردن پیراهن مردانه مجلسی سفید

پیراهن مردانه مجلسی سفید برای استفاده روزمره

پیراهن سفید مردانه برند برای محل کار

بسته به سلیقه‌تان برای لباس پوشیدن در حل کار انتخاب‌های مختلفی دارید. پوشیدن پیراهن مردانه مجلسی سفید با جلیقه و یا پوشیدن پیراهن بدون کت به همراه ژیله و یا بافت در روزهای سرد سال.

راه و روش ست کردن پیراهن مردانه مجلسی سفید

پیراهن مردانه آکسفورد برای مهمانی

اگر به دنبال یک تیپ کلاسیک هستید، پیراهن آکسفورد بهترین انتخاب است. برای اینکه کمی مد روز به نظر برسید، کافیست آستین را تا زده و دکمه‌های پیراهن را ببندید.

تیپ مناسب دیگری که با این پیراهن می توان زد انتخاب یک پیراهن سفید و قرار دادن انتهای آن در شلوار کتان رنگی است. فقط طول پیراهن را به اندازه ای بلند انتخاب کنید که درون شلوار قرار بگیرد و شما را دچار مشکل نکند. سپس یک کفش کالج را با لباس مردانه خود ست کنید.

راه و روش ست کردن پیراهن مردانه مجلسی سفید
۳- بهترین پیراهن مردانه دکمه دار سفید

این پیراهن نیز مخصوص مجالس رسمی و مهم  است. از ویژگی های آن می‌توان به دکمه‌دار بودن و یقه پهن آن اشاره کرد:

پیراهن دکمه دار سفید مردانه

این پیراهن‌ها مناسب پوشیدن در مراسم رسمی و غیررسمی هستند. می‌توانید پیراهن را در یک مجلس رسمی با کت و شلوار ست کنید و یا آن را در یک مجلس غیررسمی به همراه بلیزر، جلیقه و شلوار کتان و کراوات ست کنید.

اگر می‌خواهید اعتماد به نفس خود را افزایش دهید و مخاطب خاص را تحت تاثیر قرار دهید این مدل پیراهن دکمه‌دار به شما توصیه می‌کنیم. تیپ‌های رسمی را با آن بهتر خواهید دید ولی در مصاحبه‌های کاری بهتر است به همراه آن بلیزر و شلوار کتان بپوشید.

راه و روش ست کردن پیراهن مردانه مجلسی سفید



پیراهن دکمه دار سفید مردانه

جستجوی شما در انتخاب یک پیراهن دکمه دار نباید به مدل‌های ساده منتهی شود. اکثر آقایان برای تنوع دادن به تیپ به دنبال پیراهن‌های دکمه‌دار طرح‌دار نیز هستند که فقط مخصوص مراسم غیررسمی است. بهتر است آستین را تازد و کمتر از اکسسوری استفاده کنید.

این پیراهن بهترین انتخاب شما در پیراهن‌های طرح دار است چرا که در آن طرح‌ها به رنگ و لعاب پیراهن شما صدمه ای وارد نمی‌کنند و در کنار هم زیباییشان دوچندان می‌شود. آن را با یک شلوار پارچه‌ای مشکی و کفش قایقی ست کنید.

پیراهن سفید مردانه

پیراهن دکمه دار سفید مردانه
۴- بهترین پیراهن مجلسی مردانه آستین کوتاه

قرار نیست هر وقت به دنبال پیراهن سفید مردانه می روید مدل‌های آستین بلند و ساده را انتخاب کنید. مدل‌های آستین کوتاه طرح‌دار از دیگر انتخاب‌های خیلی خوب شما خواهند بود.

پیراهن سفید آستین کوتاه مردانه

با پیراهن آستین کوتاه هم می توان تیپ مجلسی زد به شرطی که اندازه آن فیت بدنتان باشد. آستین تنگ نباشد و دقیقا ۲یا ۳سانت بالای آرنج شما قرار بگیرند. آستین کوتاه بهترین انتخاب برای تابستان است.

پیراهن سفید مردانه

پیراهن سفید آستین کوتاه مردانه

پیراهن سفید آستین کوتاه مردانه

وقتی آستین کوتاه می پوشید کافیست روی اکسسوری تمرکز کنید و قسمت‌های نزدیک گردن را خالی بگذارید. زیادی به تیپتان نرسید چراکه یک پیراهن سفید آستین کوتاه این کار را برای تیپ شما انجام می‌دهد. این پیراهن را در مجالس رسمی و غیررسمی می‌توان پوشید ولی بیشتر مناسب مجالس غیررسمی هستند.

این مدل پیراهن آستین کوتاه این برند مناسب ترین گزینه برای تابستان شماست. به راحتی با شلوار جین ست می شود و به همراه آن می توانید کتانی یا کفش قایقی به تن کنید.


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.